PRISER:

-Enkelt-privatundervisning én-til-en: pr. lektion af 30 minutter:
165,00 kr.

-Hold-undervisning
: minimum to elever pr. lektion af 30 minutter.
130,00 kr. pr. elev.

BETINGELSER:

Jeg er som elev/værge indforstået med at:

-Jeg som elev/værge skal melde afbud til lektion mindst 2 uger før, hvis beløbet ønskes retur.

-Den ugentlige tid er fast og kan ikke ændres fra uge til uge. Ønsker elev at ændre tidspunkt permanent er det muligt.

-I tilfælde af sygdom hos underviser, eller afbud af anden åresag, betales beløbet retur ved at fratrække en lektion ved næste rate.

-Det kan hænde at hovedunderviser Mikkel Utoft bliver afløst af vikar hvis han er syg eller fraværende.

-Jeg som elev/værge betaler Pr. rate. Hver rate består af ca otte lektioner. Det er svarende til afregning hver anden måned.

-En rate består af 2 måneder.

-Jeg som elev/værge har to ugers opsigelse. Det vil sige opsigelsen skal være Høbjerg Musikskole i hænde senest to uger i forvejen.
F.eks hvis tilknytning til skolen ønskes opsagt fra rate 1. Altså Januar/februar skal opsigelsen falde senest midt december.
Eleven er tilknyttet skolen indtil opsigelsen er givet til Mikkel Utoft.

-Ved opsigelse fuldføres raten som er betalt.

-Opsigelse videregives mundtligt eller skriftligt til Mikkel Utoft.

-Jeg som elev/værge kan få lektionsbeløb returneret 1 gange Pr. rate hvis aflysningen kommer rettidigt.

-Prøvelektionen er gratis og uforpligtende - ønsker eleven at forsætte efter prøvelektionen, hæftes elev/værge ca otte lektioner.

-Høbjerg Musikskole er ikke en offentlig institution, og følger dermed ikke nødvendigvis ferieperioder/helligdage som landets folkeskoler.